Правила клуба

Просимо ознайомитись з правилами участі в клубі Ігроленд. Заповнюючи анкету клієнта СРК Ігроленд, Ви підтверджуєте свою згоду з умовами Клубу.

1. Участь у системі

1.1. Учасником Клубу стає кожен наш відвідувач, який придбав картку Ігроленд і заповнив анкету клієнта в комплексі. Анкету клієнта потрібно заповнити, навіть якщо Ви вже маєте картку Ігроленд – тільки за цієї умови ми зможемо зареєструвати Вас в якості члена Клубу Ігроленд.

1.2. Для участі у Клубі необхідно заповнити ВСІ поля анкети клієнта.

1.3. Участь у накопиченні Клубного балансу за Вашим бажанням можете прийняти не тільки Ви, але й інші члени Вашої родини, що мають окремі картки Ігроленд.

 2. Отримання пільг

2.1. Клуб Ігроленд пропонує постійним клієнтам мережі можливість отримання знижок на користування послугами мережі за шкалою, яка прив'язується до різних Клубних рівнів, що залежать від сукупної суми грошей, витраченої у нашому комплексі (накопиченого Клубного балансу). Учасникам Клубу Ігроленд у різних зонах наших сімейних комплексів будуть пропонуватися додаткові заохочувальні бонуси та подарунки, розмір і склад яких залежатиме від Вашого Клубного рівня.

2.2. При здійсненні кожної покупки в будь-якій з зон будь-якого комплексу Ігроленд (тобто при кожному списання коштів з картки Ігроленд, а також при кожному розрахунку готівкою в касах ресторану, Шоурум, магазині) сплачена Вами сума враховується у Вашому загальному Клубному балансі (автоматично при списанні коштів з картки або касиром при розрахунку за послуги готівкою).

2.3. Клубний баланс накопичується незалежно від того, в якому з наших комплексів Ігроленд Ви робите покупки – він прив'язаний виключно до номера Вашої картки.

2.4. Передбачені наступні Клубні рівні:

  • рівень «Бронзовий» при накопиченні Клубного балансу 1000 грн – знижка 5% на всі зони і послуги, крім ресторану;
  • рівень «Срібний» при накопиченні Клубного балансу 3 000 грн – знижка 10% на всі зони і послуги, крім ресторану, і знижка 5% на ресторан;
  • рівень «Золотий» при накопиченні Клубного балансу 10 000 грн – знижка 15% на всі зони і послуги, крім ресторану, і знижка 10% на ресторан;
  • рівень «Платиновий» при накопиченні Клубного балансу 50 000 грн – знижка 25% на всі зони і послуги, крім ресторану, і знижка 10% на ресторан.

2.5. Клубний баланс реєструється з моменту реєстрації картки Ігроленд в Клубній системі. Період нарахування Клубного балансу не обмежений.

2.6. Інформація про суму, що залишилася на поточний момент до наступного Клубного рівня, вказується на кожному чеку поповнення картки Ігроленд, у виписці про стан карткового рахунку, а також на екрані монітора в кіоску автоматичного поповнення рахунку і екрані монітора касира будь-який з зон комплексу.

2.7. Щоб стати учасником Клубу Ігроленд, Вам слід звернутися до касира для активування Вашої картки в Клубній системі (якщо у Вас ще немає картки Ігроленд, Вам потрібно її придбати у касира). При цьому касир запропонує Вам заповнити анкету (це необхідно зробити, навіть якщо у Вас вже є картка Ігроленд, і Ви вже заповнювали нашу анкету клієнта). ВАЖЛИВО! Участь у Клубі можлива тільки за умови заповнення всіх полів в анкеті клієнта. Якщо у Вас виникли складнощі із заповненням анкети, зверніться до касира або хоста (хостес), і вони допоможуть Вам її заповнити. Заповнену анкету необхідно помістити в спеціальний ящик. За умови правильного заповнення анкети Ваша картка буде активована в Клубній системі протягом 30-ти днів. Про активацію Вашої картки в Клубі ми повідомимо Вам СМС-повідомленням, яке буде направлено на Ваш мобільний телефон, вказаний в анкеті. Якщо анкета була заповнена некоректно, Ваша картка не зможе бути активована в Клубній системі.

2.8. Якщо Ви реєструєте в Клубі Ігроленд картку, яку придбали раніше, покупки, зроблені з цієї картки на момент реєстрації, будуть враховані у Вашому Клубному балансі.

2.9. При накопиченні Клубного балансу, який дає право на перехід на кожен Клубний рівень, на Ваш мобільний телефон, вказаний в анкеті, буде направлено відповідне СМС-повідомлення. Після цього Ви можете в будь-який час звернутися до касира в будь-якому СРК Ігроленд, і він наклеїть на Вашу картку голограму відповідного Клубного рівня: «бронзову», «срібну», «золоту» або «платинову». Картку при цьому змінювати не потрібно. Перед видачею голограми касир повинен буде перевірити, чи вся Ваша анкетна інформація залишається актуальною і, якщо необхідно, внести в базу уточнення. ВАЖЛИВО! Знижка може бути надана тільки за умови, що дані з усіх полів анкети клієнта є актуальними.

2.10. ВАЖЛИВО! Що стосується послуг, за які Ви розраховуєтесь карткою Ігроленд, на рахунок формування Клубного балансу відносяться тільки грошові кошти, які Ви поклали на картку і витратили (тобто списали з картки) – просто покласти гроші на картку недостатньо.

2.11. Наша Клубна система влаштована таким чином, що не може дати знижку під час проведення покупки, тобто знижка не може застосовуватися тільки до частини ціни за гру, послугу або продукцію. Перед здійсненням Вами покупки передайте касиру свою картку Ігроленд для перевірки суми, що залишилася до наступного Клубного рівня. Якщо до досягнення Клубного рівня, тобто до Клубного балансу 1000 грн., 3000 грн., 10 000 грн., 50 000 грн., залишилася сума, менша від суми планованої Вами покупки, касир запропонує спочатку придбати товар на суму, яка дозволить досягти чергового Клубного рівня, а потім основну покупку здійснювати вже зі знижкою, так як на частину вартості товару або частину чека знижка не може бути включена.

2.12. Бонуси, отримані Вами на картку в рамках наших рекламних акцій, а також накопичений на картці баланс призових квитків при формуванні Клубного балансу не враховуються.

 3. Використання знижки

3.1. Знижки, які Ви отримали в будь-якому Ігроленді, накопичивши відповідний Клубний баланс, діють також у всіх інших комплексах мережі Ігроленд. Знижки прив'язані до номера Вашої картки, і не залежать від того, в якому місті Ви зараз перебуваєте.

3.2. Знижки діють при купівлі будь-яких послуг мережі Ігроленд, тобто, враховуються при кожному списанні коштів з Вашої картки Ігроленд, а також при кожному розрахунку готівкою в касах Шоурум, ресторану (за умови, що Ваш Клубний рівень дає Вам право на знижку в ресторані), магазину. При цьому важливо пам'ятати, що на покупки, зроблені в магазині за призові квиточки, а також на послуги, сплачені з картки бонусами, знижки не поширюються.

 4. При замовленні колективних заходів членам Клубу надаються додаткові знижки та пільги. Розміри цих знижок і пільг, а також порядок їх надання, описані в пам'ятці, яку надасть Вам адміністратор колективних заходів при оформленні замовлення. Звертаємо Вашу увагу на те, що додаткові знижки та пільги по колективним заходам надаються тільки за умови повної передоплати замовлених послуг в день святкування до початку свята.

 5. Інші умови

5.1. У разі псування або втрати персональної картки Ігроленд її баланс переноситься на нову картку на підставі Вашої заяви, написаного за встановленою формою. При цьому Вам буде запропоновано знову заповнити анкету клієнта Ігроленд і сплатити вартість нової картки. Клубний баланс і Ваш Клубний статус при цьому зберігається і присвоюється новій картці.

5.2. Зняти гроші з Клубної картки Ігроленд можна тільки повністю. При цьому картка не перестає бути членом Клубу, але всі накопичені Клубні баланси та отримані знижки анулюються. Зняти кошти означає обнулити рахунки. Баланси не можуть бути перенесені на інші карти окремо.

5.3. Компанія Ігроленд залишає за собою право на свій розсуд змінювати умови Клубної системи.

Дізнавайтеся про актуальні новини та заходи Ігроленд